-
- Producent
-
- Dostępność
-
- Ocena
-
- pozostałe
-
Cena29 PLN - 495 PLN
Pokaż filtry
Sortuj:
Kod towaru (A-Z)
1
-
12
z
72
|
WYŁĄCZNIKI SILNIKOWE
Wyłączniki silnikowe, zwane potocznie termikami, to urządzenia przeznaczone do ochrony silników elektrycznych. W przypadku pojawienia się zwarcia, przeciążenia czy zaniku jednej fazy w sieciach trójfazowych wyłącznik silnikowy w ciągu kilku milisekund odcina zasilanie elektryczne, zapobiegając w ten sposób uszkodzeniu silnika. Typ wyłącznika powinien zostać dobrany wraz ze stycznikiem modułowym[https://www.e-lektryczne.pl/produkty/aparatura-modulowa/styczniki,2,330266] do wymagań konkretnego urządzenia.
Asortyment naszego sklepu obejmuje szeroki wybór wyłączników silnikowych od jednego z najlepszych producentów aparatury modułowej – przedsiębiorstwa SCHNEIDER ELECTRIC. W przypadku problemów z wyborem odpowiedniego modelu wyłącznika zachęcamy do kontaktu – udzielimy fachowej porady.
ZASADA DZIAŁANIA WYŁĄCZNIKÓW SILNIKOWYCH
Wyłączniki silnikowe są zazwyczaj włączane oraz wyłączane ręcznie. Posiadają dwa systemyochrony. Pierwszym jest wyzwalacz termiczny, który zabezpiecza uzwojenie silnika przedprzeciążeniem dzięki natychmiastowej reakcji na zwiększone napięcie prądu. Drugi elementochronny to wyzwalacz elektromagnetyczny, stanowiący zabezpieczenie przed zwarciem – jeśli dojdzie do zetknięcia przewodu fazowego z neutralnym, wyzwalacz natychmiast odcina zasilanie elektryczne. Wyzwalacze są czułe także na zanik fazy – po zaniku zasilania zakłady energetyczne włączają niekiedy tylko dwie fazy, co może prowadzić do awarii – jak również temperaturę obwodu, reagując, gdy jest ona zbyt wysoka.
Asortyment naszego sklepu obejmuje szeroki wybór wyłączników silnikowych od jednego z najlepszych producentów aparatury modułowej – przedsiębiorstwa SCHNEIDER ELECTRIC. W przypadku problemów z wyborem odpowiedniego modelu wyłącznika zachęcamy do kontaktu – udzielimy fachowej porady.
ZASADA DZIAŁANIA WYŁĄCZNIKÓW SILNIKOWYCH
Wyłączniki silnikowe są zazwyczaj włączane oraz wyłączane ręcznie. Posiadają dwa systemyochrony. Pierwszym jest wyzwalacz termiczny, który zabezpiecza uzwojenie silnika przedprzeciążeniem dzięki natychmiastowej reakcji na zwiększone napięcie prądu. Drugi elementochronny to wyzwalacz elektromagnetyczny, stanowiący zabezpieczenie przed zwarciem – jeśli dojdzie do zetknięcia przewodu fazowego z neutralnym, wyzwalacz natychmiast odcina zasilanie elektryczne. Wyzwalacze są czułe także na zanik fazy – po zaniku zasilania zakłady energetyczne włączają niekiedy tylko dwie fazy, co może prowadzić do awarii – jak również temperaturę obwodu, reagując, gdy jest ona zbyt wysoka.